vrijdag 2 oktober 2015

Ja, ik wil!

Eindelijk mag ik mezelf mevrouw Blauw noemen! De officiële trouwfoto´s en een uitgebreid blog volgen later. Maar voor de nieuwsgierigen hier alvast een paar mooie kiekjes van de ceremonie. Met veel dank aan zeilcollega en fotograaf Jos!

Het was een absoluut magische dag. Het was BIG. Het was een droom.

De komende dagen genieten we nog van het gezelschap van onze ouders alvorens we helaas ook weer afscheid moeten nemen. Komen en gaan, het blijft een onderdeel van onze reis... Later meer!










7 opmerkingen:

  1. Ohhhh gefeliciteerd meneer en mevrouw Blauwe Puff!! Jullie zien er fantastisch uit en leuk al die kleine details!

    Ik lees jullie blog altijd via RSS en dan kun je niet reageren, daarom zeg ik veel minder vaak iets dan ik eigenlijk zou willen. Je verhalen blijven boeiend Frieda en grappig ook.

    Nogmaals gefeliciteerd en heel veel geluk gewenst jullie!

    Liefs Frans en Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd allebei en wij wensen jullie alle geluk van de wereld.
    Groet uit Vreeswijk
    Jacob Jan Mirjam & Hilko

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah super mooi! Van harte gefeliciteerd van een stiekeme meelezer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd! Grt Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Willemijn Roelofs6 oktober 2015 om 20:23

    Van harte gefeliciteerd en ik wens jullie veel liefde en geluk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd mevrouw en meneer Blauw!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi Leon and Frieda,
    we met briefly in Oeiras and heard the news from our friends on Silmaril.
    May your best and greatest dreams four yourself and each other come true! Herzlichen Glückwunsch!
    Love from tomy and Steffi (Yemanja)

    BeantwoordenVerwijderen