zaterdag 9 juli 2016

Puff in Zilt Magazine

De Puff-bemanning is weer op Nederlandse bodem. Maar Puff is nog in geen velden of wegen te bekennen. Ze kan geen genoeg krijgen van haar avontuur. Zij maakt een omweg via Finland, Zweden en Denemarken alvorens ze aanstaande zondag aankomt in de Eemshaven in Groningen. We kijken enorm uit naar haar aankomst.

De meeste gestelde vraag aan Leon en mij de afgelopen week is: "En nu?" Van deze vraag worden wij een beetje opstandig. Meestal antwoorden we: "Nu hebben we zomervakantie". En zo is het. Wij gaan weer lekker aan boord wonen. Varen de komende maanden op de Wadden en het Ijsselmeer en daarna zien we weer verder...

Op momenten dromen we weg bij de mooie herinneringen van de afgelopen maanden. Zoals bij het lezen van het artikel over Puff in Cuba in het extra dikke zomernummer van Zilt Magazine. Dit keer staat er ook een link naar ons filmpje van de oversteek van de Caribische Zee bij. Tijdreizigers in Cuba...

Klik op onderstaande link om direct naar ons artikel te gaan. Veel leesplezier!

We voelen ons net tijdreizigers...


2 opmerkingen:

  1. Stomtoevallig gisteravond gelezen over Puff in Zilt, vandaag kijk ik uit het raam en zie Puff aan dek staan van de Slotergracht van Spliethof.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat hebben jullie een mooie reis gemaakt. Prachtige verhalen met intense geniet momenten, maar ook de twijfels en emoties die erbij horen werden gedeeld.
    Geweldig geschreven. Ik heb ervan genoten. Ik keek altijd weer uit naar het volgende verhaal.
    Ik wens jullie heel veel sterkte met het wen proces en de beslissingen voor de toekomst. Het zal niet meevallen het ‘gewone’ leven weer op te pakken.
    Deze ervaring zal altijd bij je blijven en helpen met relativeren.
    Zelf heb ik gezeild als bemanningslid van Guadeloupe – Antigua – Bermuda naar de Azoren (Horta) dus ik me een heel klein beetje voorstellen hoe het is.
    Jullie kennen mij niet maar ik heb het gevoel dat ik jullie aardig heb leren kennen.
    Bedankt voor de mooie verhalen.
    Frank

    BeantwoordenVerwijderen